Известие

Collapse
No announcement yet.

Подлежи ли на ремонт или обслужване вариатора на Алфа Ромео 156 2.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Подлежи ли на ремонт или обслужване вариатора на Алфа Ромео 156 2.0

    Здравейте колеги,
    имам питане отностно вариатора,
    двигателя работи като дизел - докато загрее,
    майсторите - докторите казаха че е от вариатора,
    съгласих се , но ми казаха че трябва да се смени с нов.
    Който в последствие разбрах че си е цифра !!!
    Чакам мнения по въпроса !!!
    Колата е Алфа Ромео 156 2.0
    Екшън Мен - Чирпан
    Алфа Ромео 156 2.0 155 к.

  • #2
    Ами има ремонтен комплект по принцип (30-на лева мисля че беше), но не изкарва много(така съм чувал само, колегите които са сменяли ще кажат). Но ако ще го сменяш, карай още така докато не вземе постоянно да трака, ... е сега ако имаш излишни 300лв го сменяй на момента.Мойта също е така отначало като паля и след 5-10сек шума изчезва и всичко е нормално.
    пп Пробвай и с търсачката, имаше доста писано по тая тема.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #3
      Нов, колега, нов. Не се знаимавай с ремонтните комплекти.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Ремонтният комплект не се продава случайно или пък защото на някой му е хрумнало просто ей така.
        На всяка смяна на ангренажен ремък се ползва и ремонтен комплект. Поне така е зададено в плана за сервизно обслужване на двигателите с вариатор (информацията е от сервиз на Алфа Ромео в Италия).
        156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
        Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
          Ремонтният комплект не се продава случайно или пък защото на някой му е хрумнало просто ей така.
          На всяка смяна на ангренажен ремък се ползва и ремонтен комплект. Поне така е зададено в плана за сервизно обслужване на двигателите с вариатор (информацията е от сервиз на Алфа Ромео в Италия).
          Колега грешиш. На всяка смяна на ангренаж се сменя вариатора с нов, както и водната помпа и всички ролки!
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Колега грешиш. На всяка смяна на ангренаж се сменя вариатора с нов, както и водната помпа и всички ролки!
            Така ми обясниха господата от сервиз на Алфа в Триест, така го пиша и аз. Ако грешката е тяхна (но не ми се вярва), това е друг въпрос. Това което ми обясниха беше буквално - "Господине, всичко необходимо за това обслужване е пакетирано в кутия Ricambi Originali - ремък, ролки, ремонтен комплект за вариатор". Попитах защо комплект, а не нов вариатор, на което ми беше отговорено, че е не се сменя цялото цялото желязо, а само карантиите му. За водна помпа не съм ги питал дали с всеки ангренаж или през един.
            156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
            Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

            Comment


            • #7
              Ако вариатора си е износил прекалено и комплект да сложиш пак ще трака. Освен ако не му се слага редовно комплект. Но аз съм слагам ремонтен комплект на вариатор. 10 000 км няма проблеми. После се рзтрака отново. Разглобих го пак. Шайбата е непокътната. Корпуса износен.

              Последния вариатор който ремонтирах. Му наварявахме сребърен припой и шлайфане после. С дебелината на шайбата и +2 дести резерва. Стана перфектно. Незнам само колко време ще кара. Пича не се е оплаквал.
              Last edited by oem; d.m.y г., 10:51.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Ако вариатора си е износил прекалено и комплект да сложиш пак ще трака. Освен ако не му се слага редовно комплект. Но аз съм слагам ремонтен комплект на вариатор. 10 000 км няма проблеми. После се рзтрака отново. Разглобих го пак. Шайбата е непокътната. Корпуса износен.

                Последния вариатор който ремонтирах. Му наварявахме сребърен припой и шлайфане после. С дебелината на шайбата и +2 дести резерва. Стана перфектно. Незнам само колко време ще кара. Пича не се е оплаквал.
                Не споря, колега. Цитирах въпросните хора, но не мога да коментирам.
                А след като сте правили опити за въстановяване, как смяташ - дали ако ремонтен комплект се използва при всяка смяна на ангренажен ремък, ще се появи това износване на корпуса и ако да - приблизително за какъв пробег би се износил той?
                156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                Comment


                • #9
                  Няма представа. Плюс това той не се износва и равномерно ам на една страна. Под ъгъл. И... бе проблеми.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Това, че трака според мен /и други специалист/не е някакъв проблем, моя си трака и си работи.
                    Иначе, наистина като сменяш ангренаж ще ти излезе по евтин труда да се сменят и тези части, като вариатора е по скъп за нашия джоб, затова на швейцареците им е през оня р....., не че няма и логика в това.
                    Комплекта върши работа в зависимост от степента на износване, което се преценява от майстора в сервиза, ако разбира наистина.
                    Last edited by fred; d.m.y г., 16:31.
                    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                    Нагоре по стълбата, която води надолу
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Някаде бях чел ,че този ремонтен комплект може да се ползва само веднъж и след това трябва нов вариатор.И като цяло изкарвал 10 20 к километра.
                      Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                      Comment


                      • #12
                        Тракането се дължи на умора на пружината, а разбиването на компонентите на вариатора се дължи на продължителното тракане ...
                        Ремонтния комплект помага ако е за първи път ремонтиран и ако не е тракъл твърде дълго в противен случай изобщо не кара при някои коли изкарва 2-3 хиляди километра при други изкарва 8-10 хиляди което пак не е задоволително ....
                        но при всяко положение новия кара повече от ремонтирания обаче цената му е висока за това всеки сам си решава-

                        Според финансовите възможности или нов или ремонт на стария. Това се вижда след разглобяването ако има подбити и износени шлици както и нарушена циментация тогава нов ,ако всичко е както трябва се слага рем.комплект който струва 12-13 лева според магазина .
                        Last edited by dimo; d.m.y г., 10:44.
                        sigpicAlfa 155 2.0 16v

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
                          Ремонтния комплект помага ако е за първи път ремонтиран и ако не е тракъл твърде дълго в противен случай изобщо не кара при някои коли изкарва 2-3 хиляди километра при други изкарва 8-10 хиляди което пак не е задоволително ....
                          но при всяко положение новия кара повече от ремонтирания обаче цената му е висока за това всеки сам си решава-
                          Според финансовите възможности или нов или ремонт на стария. Това се вижда след разглобяването ако има подбити и износени шлици както и нарушена циментация тогава нов ,ако всичко е както трябва се слага рем.комплект който струва 12-13 лева според магазина .
                          Това със шлиците ми е много тъпо. 5, 6 вариатора съм отварял. Някои от тях непоправими. Шлиците са перфектни. Износване е аксиално. Даже се и вижда корпуса на вариатора как е надран.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
                            Някаде бях чел ,че този ремонтен комплект може да се ползва само веднъж и след това трябва нов вариатор.И като цяло изкарвал 10 20 к километра.
                            ако се смени при първи симптоми изкарва повече
                            sigpicAlfa 155 2.0 16v

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
                              ако се смени при първи симптоми изкарва повече
                              И на мен така ми казах във Ванто, даже и след симптомите, просто се преценява
                              Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                              Нагоре по стълбата, която води надолу
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X